@“semra-1710”#p19692119bunlar hamile kalmak için engel değil. sadece hamile kalınca ilk 3 ay cocuk sizin değerlerinizden besleniyor. 3 ay vitamin verilmiyor. bu yüzden değerlerinizin iyi olması önemli. ama olmasa da hamile kalınıyor. bende akdeniz anemisi var kalıtsal kansızlık , demir anemisi var kalıtsal demir eksikliği, hamile kaldığımda b12 de eksik çıktı. hamile kalırsınız yani..