Hatice1anne İyi akşamlar arkadaşlar . 22. Haftayı bitirdim . Bu akşam karnımda ve belimde her zaman olmayan bir ağrı var. Bebek de hareketli bir yandan . Bu haftada bu ağrı normal midir bunu yaşayan oldu mu acaba ?