21 +3 deyiz rahim ağzı yumuşamasi olduğu tespit edildi kan değerleri dusuk çıktı belden sancı tutmuştu dün hastaneden başka hastaneye sevk edildi burada detaylı bakımda rahim de yumuşama var denildi kan verildi sancim belimde çok şükür durdu biraz ama kasiklarimda devam ediyor böyle birsey duyan yaşayan var mı