Idrnm Kızlar merhaba. Son adet tarihm 27 Kasım. 8 gündür gecikme yaşıyorum 2 kere kan verdim çıkmadı bise geçen hafta. Bu hafta perşembe tekrar kan vericem hala adet olmadım. Sizce bebek mi var gecikme mi ??
IlknurSrz Idrnm benimde son adet tarihim 26 kasım test yaptım çift çizgi çıktı başka neden gecikme olur ki acaba
Kubosch Idrnm bi Amerika laboratuar da yapilan calismada corona asisi etkiliyormus bayanlarin duzenini o yuzden sordum belki o etkilemistir diye ama baya da olmus olali
sadett Kist oluşmuş ondan dolayı adet görmüyor olabilirsiniz Yada stresten .t Kan testi yaptırmakta fayda var