busra_2332 Kızlar yarın 40+1le yatışım yapılacak, suni sancı deniyecekler. Umarım kolay bir doğum olur. 🙏🏼 Dualarınızı bekliyorum 🥰🥰
Kubra1720 busra_2332 inşallah bol bol dua et ❤️oku rabbim yardımcı olur inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza ❤️
Ayse71 Rabbim yardımcın ve yardımcımız olsun bende cumartesi sunniyle doğumum olucak 39+0 da Allah’ın izniyle 🤲🏻💙