Cemre07 Kızlar yoğun bir şekilde şişkinlik ve kabızlık yaşıyorum. Bunun için kayısı ve incir dışında önerebileceğiniz birşey var mı ? 3 buçuk aylık hamileyim sanki 7 aylık hamile göbeği var keyfim kalmadı bu şişkinlikten dolayı
EsengulC Cemre07 Armut yiyebilirsiniz in ya da kaynatıp komposto şeklinde çok iyi geliyor bi de bol su sıvı tüketmek kesinlikle en etkli sabah kahvaltıdan çnce meyve yemek de iyi geliyor
minikbebegim19 Cemre07 kabız yapan yiyecekleri şuan bırak canım birde 1 kaşık zeytinyağı iç biraz tur at büyük ihtimalle sabah rahatlayablrsin su iç bol bol
ipekveatlas bana burdan birisi önermişti gerçekten işe yaramıştı ama dikkat ishal yapıyo çok. bi çay kaşığının ucu kadar kimyonu ılık bi bardak suyla karıştırıp içtim (leş gibi..) ama yarım saate ne gaz sancısı ne kabızlık kaldı🤌🏻😜
Sinem5895 Cemre07 doktorum bugün bana bol bol sebze ye ve akşamdan kayısı erik ya da incit kuruşunu suya koy sabah suyunu iç onları da ye dedi iyi geliyormuş Bir de süt çok iyi geliyor
Pelin92 Erik kurusunu bir bardak suda akşamdan ıslatın sabah aç karnına için erikleri de yiyin bende işe yaramıştı hemen kabızlık sorunu geçene kadardeneyebilirsiniz gün içinde de erik kurusundan tüketin
Ssultannnnn Cemre07 canim doktoruna soyle bi surup yazsin bende de olmustu ne yaptiysam fayda etmedi en son doktoruma soyledim duphalac diye bi surup yazdi ise yaradi baya.