93lina2022 Arkadaşlar selam kız anneleri kac haftalık doğum yaptınız iki oğlum var 40 haftalık doğum yaptım ikisinde de kızlar daha erken geliyormuş sanırım tecrübelerinizi paylaşır mısınız #
Cotanakk 93lina2022 ben de kız bebişe hamileyim henüz doğum yapmadım ama kız bebekler erken gelir tezi doğru değil sanırım çünkü ben de 40.haftadan sonra doğmuşum geleceğim yokmuş suni sancıyla doğurmuş annem 😌
Sema065 40+1 doğum yaptım kızımı o da suyum bittiği için sezeryan ile olmuştu inşallah bu kızımı beklemem o kadar 😂😂😂🤪