serpilctn Canım ben bugün diş doktoruna gidicem doğum doktorumdan yazılı belge aldım izin belgesi o belge olmadan diş doktorları bakmıyomuş. 25 haftalık hamileyim ben haftam itibariyle muayene olabilir tedavim yapılabilirmiş.hamileliğin ilk 3 ayı ve son 1.5 ay kalası pek önermiyolarmış.Son ay erken doğuma neden olabilirmiş.Ama ilk 3 ay kesinlikle yapılmıyormuş düşük tehlikesi durumu oluyormuş. Diş doktoru ne diycek bide ona bakıcam bakalım