Boesie çok gerekli değil. Ben ilk hamileliğimde avent elektrikli almıştım ama hiç kullanmadım. Hatta deneme amaçlı sağım yaptım sütüm çok az geldi moralim bozuldu ama doğru sağım yapamamısim. Kızım güzel emdi gerek kalmadı. Çok lazım olursa eşiniz gidip alabilir artık her şey kolay elimizin altında. Ben o zaman 400 mu ne verdim ama benim dışımda 2 arkadaşım kullandı. Boşuna aldım yani.. bence elzem değil..