buglembuglem929 Allah saburlar versin 🙏🏻 Ben de mart ayinda 12 haftalik bebegimi kaybettim o sekilde kalbi durmustu, doktorum 2 regl sonrasi tekrar deneyebilirsiniz hazir oldugunuzda demisti, ama ben sonra kendimi hazir hissetmedigim icin korundum, korunmayi biraktigimiz ilk ay tekrar gebe kaldim simdi 9 haftaligiz tabi hala yuregim agzimda 🥺 ama icini ferah tut, ilk gebelik sonrasi cok daha hizli oluyor diyorlardi ben inanmiyordum dogru diyorlarmis, tekrar gelecektir sizin icin en guzel zamanda 🙏🏻