Zaina Herkese merhaba 19+6 hamileyim. Cinsiyet için ikidir gidiyorum yüzde doksan ihtimal veriyor ama kesin demiyor alışveriş yapacağım cinsiyeti değişti diyen arkadaşların postlarini okudum , sizce değişir mi
Arann Zaina canım tıpta kesın diye birsey hıcbır zaman yoktur doğduğu zaman kesınlesek :) ama 90 larda ihtimal neyse o olur artık, istersen detaylıya da gir öyle başla hazırlıklara
Hanife_ Zaina valla canım ilk kez 22.haftada detaylı da kıza benziyor dediler sonra 29 da sordum o zaman kız demişlerse kızdır dediler fln böyle gitti 34 olduk ben hep kız gibi hazırlık yaptım 😀
Zaina Hanife_ bende hazırlık yapmaya bakinmaya başladım ama değişirse diye de korkuyorum en kesin detaylı galiba :)