Hanımlar mrb 39+2 günlük hamileliyim normal doğum için bu haftaya kadr bekledim ama bugn vazgeçtim normal olmaktan dr dan sezeryan istedim ve perşembe gününe gün verdi daha fazla bekleyemedim açıkcası bebeğim 4 kilo civarı herşeyi gayet iyi çok şükür sizce doğrumu yaptm