Abc34 se2206 hayırlısı olur inşallah. Benim de bu ayda olmazsa doktora gidicem. Kimyasal dan sonra bişey mı oldu ki olmuyo
Betulmtn Abc34 evet aynen drum da oyle dedi. Rahime sağlıklı spermleri gönderdiğimiz için sansin artacak. Ama tabi Bi tüp bebek gibi değil ama. Bakalım insallan tutar 🤲 evet ilk asilamam
Srfdmr37 Abc34 ben ovülasyon ile kaldım ama ilişkiden sonra kalkmıycaksın en az 3 saat yatıcaksın özellikle yumurtlama günleri bunu dene bu ay
Srfdmr37 Abc34 evettt 5. Ayda kaldım bı şekilde spermin sıvılalma süresi herkeste farklı nide bu şekilde dene
babymoomss Benim bugün doğurgan günlerim başladı takvimde takip ediyorum ayın 10 da yumurtlama günüm bugünden başlamalı mıyız acaba bilgisi olan var mı