SayeMom https://www.hizliresim.com/1fg4wnt Şimdi kızlar ben bunu aldım yorumda biri bebek kayıyor demiş iptal mi edeyim napayım bilemedim ya yada şimdi almasam mı? Almayıncada içimde kalıyor ayaklı olanlarda çok pahalı fikir verir misiniz🧐
mucizegebelik6 SayeMom canım sen bilirsin ama iptal et bencede. Babynestli reflü yatağı yaz googleye onlar daha kullanışlı
Esmnr SayeMom bende bu tarz aldım diğerleri çok pahallı diye. Ayak ucuna yastık ya benZeri bişey koymayı düşünüyorum kaymasını engellemesi için. Çünkü ayak yeri olanlarda da çocuk büyüdükçe kayma oluyormuş.
Afk_kms Esmnr beşiğin içine koydum ben ayak kısmını beşiğin ayak ucuna dayadım bir sıkıntı yaşamıyorum sizde öyle yapabilirsiniz 😉
SayeMom Cantanem333 reflü olmasa bile yan yatırıyorlar ya ben onun içinde düşündüm yada normal beşiğin içine de bunu koyarak yatırabilirim diye
Mom54544 SayeMom Elin ayağın olur ben babynest te yaptiriyodum bunu kullandıktan sonra iptal ettim odadan odaya hatta annemlere kalmaya giderken bile götürüyorum çok rahatlıkmış beşiğin içine atıyorum koltukta yanlız bırakırken yatiyo içinde 3 aydır onda yatiyo kızım
Valeria SayeMom ben uç tarafı yastıklı olanda kullanıyorum, evet özellikle gazı olduğunda kayıyor aşağı doğru. Yastık da çok engellemiyo kaymasını. Beşik içinde kullanacaksanız sorun olmaz, kayıp düşebileceği bir yer yok çünkü🥰