meva2017
Sizleri rahatsız ediyorum ama 13 haftalık hamileyim bı haftadır geçmeyen öksürük geniz akıntısı şikayeti ile gittim pnomoni olduğumu söyledi doktor ve antibiyotik başladı bu durum başına gelen anne adaylarimiz var mı varsa deneyimlerini paylaşabilir mi insan hamile olunca kendi için değil de karnındaki bebek için endişe ediyor bebeğime zararı olur mu diye sizlerde deneyiminizi anlatırsaniz çok memnun olurum belki rahatlarm şu an çok tedirginim