Sevgili annelerrr, bir sorum var ..
Ben hamilelikten önce sigara kullanıyodum, hamilelikten sonra da tamamen kopamadım maalesef ama azalttım.. Bu beni çok tedirgin ediyor, sizce herhangi bir sorun olur mu? Yani günde 5-6 tane falan içiyorum ama 2 ltden fazla da su içiyorum.. Tabiki zamanla daha da azaltacağım sigarayı ama korkutuyor beni.. Tecrübesi olan ve ya doktoruna danışıp bilgisi olan var mıdııırr?? 🙏🙏