-Bal123- idrarimda çok yoğun enfeksiyon çıktı acil yatış verdi doktor 1 hafta yatmam lazımdı ama 1 gün anca yatabildim çıktım hastaneden enfeksiyonum geçmezse erken doğum düşük falan olabileceğini söyledi doktorum cuma günü kontrolüm var bende açıkçası korktum böyle olunca