Fatmaaozsy 1firdevs2 Serkan Bodur o kadar ilgili bir doktor ki ilk hamileliğim olmasına rağmen kafamda hiç soru işareti yok
hilaltekgun-64 1firdevs2 ben serkan beyin hastasıyım çok memnunum tıbbi bilgiside hastaya yaklaşımıda çok güzel odasından çıkarken aklımızda hiç soru işareti kalmıyor kesinlikle öneriyorum👍🏻👍🏻
1firdevs2 zennure-45B benim nerdeyse hiç bilgim yok normalde Denizli’deki doktorlar hakkında daha çok bilgi sahibiyim ama orası uzak o yüzden burdan sorayım dedim
Mltm-strk43 Haticehm Hatice hanım ben Öztanda Ümmühan hanıma gidiyordum hiç memnun kalmadım. İnan beye geçmeyi düşünüyorum nasıl ilgilimi herşeyi anlatıyor mu?
DuyguuTopal Bende inan beye gidiyorum ilk hamileliğim ilgili bir doktor güzel ilgileniyor çıkarken çıkmadan sormak istediğin soru var mı diye her zman soruyor tabi ben soracaklarımı unutuyorum o ayrı konu
beg_1 ya burda uşakla ilgili post görünce nasıl mutlu oldum anlatamam ,ben akif şanlıya gittim hamile iken doğumum cok rahat geçti tavsiye ederim 🙂