Kızlar Allahın izniyle yarın kırkımız çıkıyor. Ama ben hala hamile gibiyim. Buraya doğumdan 1 ay sonra karnım dümdüz oldu yazanlar olmuştu. Hayretler içindeyim. Sanki 5 aylık hamile gibiyim. Sezaryen doğum yaptım. Şimdi diyeceksiniz ki daha çok erken ama karnım öyle büyük ki gitse gitse ne kdarı gidecek ki diye düşünmeye başladım artık. Korse kullanmaya yeni başladım öncesinde denedim ama İçten dikişlerimi acıttıgı için geri çıkarmıştm. 2. Doğumum bu. İlkinde yamuna korse kullanmıştım. Yine onu takıyorum. Önceki hamileliğimden karnım kalmamıştı bu arada baya düzdü ama onu ara vermeye bağlıyorum. Çünkü iki gebelik arasında 4,5 sene var.
Var mı benim gibi sanki bebeğin biri kucakta diğeri de karında gibi evde dolaşan arkadaşlarım😭😭😭