Sblut23 Kızlar bugün 10 gün oldu göbeğim kaldı azıcık sarıyorum da inmiyor hiç napmam lazım nasıl geçecek bu göbek
Glcntn Sblut23 ne zaman sarmaya başladın bende sezeryan oldum daha hiç inmedi gaz sorunumda var . 5 gün oldu benmde kuzenimde seryan olmuştu 15 20 günü buluyor demişti
kubrakokcan Sblut23 4 ay 22 gün oldu doğum yapalı, göbeğim gitti. Çok azıcık kaldı sadece. Korse de kullanmadım ama hep sıkı şeyler giyindim. ☺️