Arkadaşlar çok post atıyorum biliyorum belki de sıkıyorum sizi ama hergün farklı yerim ağrıyo kasığım göbeğim karın boşluğu 3 düşük den sonra 4 gebeliğim geçen postlarda da yazdım ama korkuyorum ne yapmalıyım bilmiyorum başka birini motive edebiliyorum 1akat iş kendime gelince olmuyor