Mavimiz Evet canım normal de doktorlar son haftalar da konuşuyor zaten benim hipofiz adenomum var bir de bebek önden gidiyor suyum da fazla erken doğum riskinden dolayı % 88 sezeryan olur dedi tabi ki kesin birşey değil bu yine de ama benim için iyi oldu çünkü psikolojik olarakta kendimi hazırlamış oldum ☺️