Mrv1007 Oya54 benim kızımın ismi Ada olacak, kızkardeşimin kızının ismi Güneş olacak ikiz olsalar koyardım kızlarıma ikisini🥰 ben ikizlere Eda-Seda gibi ses benzerliği olan isimlerin konulmasını sevmiyorum
Gzmmsl Masal ve öykü koyduk bizde🥰 Masal-kumsal Masal-öykü İnci-ipek arasinda cok gidip geldik. Belki fikir olur sizlerede🥰
poyrazinannesi1 Gözde ve Gökçe, İdil ve İrem, Asya ve Alya, Bade ve Duru, Gökşen ve Gökşin, Ayça ve Ayla… olabilir. ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah.
mor_menekse1 Oya54 bnimde kizlar yolda Allah nasip ederse sağlıkla zamnında gelsinler 🤗 Eflin / Efnan düşünüyorum net karar vermedik ama