Geçen haftYa kadar ben de çok telaşliydim ama bugün bir cesaret geldi. 37+5 olacağız bu gece. Çok şiddetli regl ağrıları çeken ve o an hiç bitmeyecek gibiymis gibi hisseden ben yapabileceğime inanıyorum. Tamamen o ana odakliyim, acıyı kabullendim. Rahatlayacagimi ve yapabilmiş olmanın gururunu yaşayacağım anı düşünüyorum sadece