Esrasafak34 Tartışma baslatmak icin degil, bi dua alirim, nasiplenirim diye actim bu postu valla. Yarin 11 de sezaryen dogum yapicam, biraz gerginlik biraz heyecan biraz sacma sapan bir seyler var bende. Dua edin, umarim her sey yolunda gider🙏🏻❤
serpilctn Esrasafak34 inşallah bebeğini kazasız belasız kucağına alırsın canım hayırlı bi evlat olur inşallah şimdiden gözün aydın ☺🥰
ozlemhnblkl Esrasafak34 yarın benim de 9 da sezeryan doğumum var Allah yardımcımız olsun Sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah ❣️🍀
poyrazinannesi3547 Esrasafak34 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 3 gün sonra spinal sezaryen olcam ilk defa çok heyecanlym korkuyorum başımıza ne gelcek bilmiyorum hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
Limonveannesii Esranur-y neden 36. Haftada sezeryan olacak acaba kusura bakmayın merak ettiğim için sordum bir sıkıntı mı var yoksa sizin isteğinizle mi?
Esranur-y Limonveannesii evet sancilarim vardi beklemek icin ilac serum cok ugrastik ama bebek gelismeyi biraktigi icin doguma karar verdi doktorumuz
PrensesAnnesi4 Esrasafak34 Hadi simdiden gozunaydin olsun canim ♥️🙏 Saglicakla kucagina alirsin inslh ♥️
Esrasafak34 Coook tesekkur ederim Allah hepinizden razi olsun, insallah sag salim aliriz bebislerimizi kucagimiza 😊❤🙏🏻
Limonveannesii Esranur-y aa öyle mi çok sevindim bir an önce kuvozden de çıksın yanınıza gelsin başka ayrılık yaşamayın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Limonveannesii Esranur-y kaç kilo doğdu kaç gün kaldı kuvözde birde benimde şuan doğum olma durumu var o yüzden soruyorum kusura bakmayın lütfen
Esranur-y Limonveannesii 2 gun kaldi, 2300 dogdu emme refleksi azdı. Suanda eve geldik biraz yapabildigi icin