seddkilic05 Kızlar 32 haftamdayım bugün izne ayrılmak için doktoruma gittim 17 ocakta çağırdı aksam 6-7 gibi poliklinik açık dedi o saatlerde gel dedi gebe izleme gitmem gerektiği için soramadım neden olabilir nst mi bağlıcak acaba bilemedim
Busrakzlkc seddkilic05 doktor neden bu saatte çağırdı diyede buraya sormazsın ablacım yani. O saatlerde musaittir rapor yazmak için o saatte çağırmıştır 😊
Ebbelif seddkilic05 hastanelerde mesai dışı diye bir şey o açıldı şu an doktorlar mesai saatleri dışında da muayene yapıp ekstra para kazanıyolar o yüzden çağırmış olabilir Ama bu devlet hastanelerinde oluyor özellerde oluyor mu bilmiyorum
seddkilic05 Busrakzlkc yok yok raporu verdi bir sonraki kontrolü aksama cagırdı onu diyorum ilk defa aksam cağırdı da ondan
Egeemmmmm seddkilic05 aldığınız raporu işyerinde muhasebeye mi verdiniz bnde alacağım ama adımları hiç bilmiyorum
seddkilic05 Egeemmmmm aynen canım kadın doğum doktoruna git raporu al iş yerinin muhasebecisine ver bu kadar gerisini iş yeri hallediyor