Arkadaşlar selam, 19+4 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerini 16+5 haftalıkken ara ara hissetmeye başladım ama
iç karnım geniş olduğu için bebeğimin hareketleri dışardan bakınca göremiyorum, sizce ne zaman karnımın dışından görürüm? bu durumu yaşayan oldu mu?