Gzmlerce her zaman yatmadım. Ufak tefek ev işlerini yaptım kendimi yormadan. Mesela bulaşık makinesini dizdim, topladım. Yavaş yavaş ve hafif çamaşırları serdim. O gün sadece 15 dk. Ütü yaptım. 2-3 günde bir marketi gezdim ama uzun süreli değil ve yavaş yavaş 😊
Siz temkinli olduktan, iyi düşündükten snr hiç birşey olmaz inşallah 😊