asyaalya 2. normal doğum yaptım nasipse insaAllah 3.cu normal doğumu 2 hatfa içinde yapicam. Şimdi bacım bebekten bebeğe değişiyor. Benim ilk dogumda ben hicbirsey anlamadım. Ne suyum ne Nisan geldi.6 cm açıklıkla hastaneye gittim farkında bile değildim. Acilman kolay oldu benim ama bebek hqzneye düşmedi o esnada ebeler çok uğraştı. En son büyük abdestin geliyor gibi olunca şöyle doğuma alicaz dediler bende gelmedi halde geldi deidm 😁 2 ıkınma bide ebenin yardımı ile huysuz ama dünya güzeli maviş oğlum doğdu. İkincide suyum patladı. Ben sok ne olduğunu da anlamadım arkadaslara sordum. Hemen hastaneye gittim. Suni sancı açılma filan derken gerçekten büyük abdestin geliyor gibi oldum hoppp bebek 4 5 ikinmada geldi dikislerde biraz doktorumla biraz bebekle alakalı olarak değişiyor tabi ama ilkindeki nasılsa buda aynı venim tek sorunum 2.cide çok ikindigim için dış basur oldu.. Ben 5 6 saatte herşeyi yaşayıp doğum yapıyorum. Hamdolsun. Şimdi 3.cu geleyim. Artık çocuklar olduğu için mi bilmiyorim ama aşırı kasık ağrım var karnın aşağı indi ara ara sancılar oluyor. Ehh artık tecrubede olduğu için herhan bekliyorum bakalım bu nasil gelicek.