Handan_65 Kızlar erken doğum riski var ama bebeğim doğum pozisyonu qlmadı normal doğum istiyorum tabiki nasip olursa sizce bebeğin dönmesi için bişeyker yapabilir miyiz? Hep sağ tarafımda nefesim kesiliyor hep
Zarifhnm1 Handan_65 bir yerde okumuştum inşikak suresini okuyorlarmış secde ayeti olduğu için bebek onu dinliyormuş
Elifim17 Handan_65 canım benim 2 bebeğim de 35 ten sonra döndü. İnşikak okudum hep tilavet secdesi yaptım. Döndüler 😊
RHMYT Handan_65 30. Haftada bebeğim baş geliş dönmüştü ama bugün 37. Hafta kontrolünde öğrendim ki tekrar makat geliş pozisyonuna geçmiş. Döndüğü gibi de durmuyor maalesef.
Handan_65 Zarifhnm1 tamam cok tesekkurler peki nezaman dinlemeye başlayayım erken dogum riskim varya 34 haftalığım 36 itibaren dinlesem olır mu ?
Zarifhnm1 Handan_65 sancı anında yazıyordu ama erkenden dönmesi sıkıntı olur mu şuan kanalda mı olması gerekiyormuş bebeğin , Yasemin.com diye bir site var Oraya da göz atabilirsin Doğum anında sancı anında falan çok güzel okunması gerekenleri yazmışlar ☺️
burco Elifim17 Merhaba, acaba ne zamandan sonra okumaya başladınız? Ben 31+5 oldum bebek yan duruyor dönmesi gerekiyormuş sanırım bu hafta dün doktor öyle söyledi.
Elifim17 burco o haftalarda başladım. 34 te gittiğimde dönmüştü. Ama erken daha 31 hafta döner. Melike_yoga diye Bi instagram sayfası var orda ki hareketleri de yaptım biraz bebek döndürme egzersizleri vardı işe yarıyor mu bilmiyorum ama döndü bebeğim.
burco Elifim17 Bende melikeyoga ile yapıyorum haftalık pilatesleride ama daha döndürme hareketini yapmadım erken diye 32+4te fln başlarım 34te kontrol var o zamana kadar dönmesi lazım 😄