Arkadaşlar haftam 36 ama ultrasonda 38 gösteriyor gebelik şekerim de yediğim zaman çıkıyor son 3 gündür tansiyonum da yükseliyor doktorum epidural sezeryan olur bebek iri dedi böyle olup kaçıncı haftada doğum yapan var , doktorum ne kadar bekler bilemiyorum korkuyorum elimde tansiyon aleti , ilaçda içiyorum alfamet