Ben 14 haftalıkken geçirmiştim çok hafif atlattım tat ve kokum gitmişti bol bol meyve yedim doktorumun önerisiyle eczaneden c vitamini aldım hiç ağrım olmadı ama ağrı olursa parol kullanabiliyorsunuz zaten ilaç vermiyorlar gebe olduğunuz için. doğum yaptım bebeğim 3 aylık oldu hiçbir sıkıntı yok dinlenmek çok önemli ama inşallah sonucunuz negatif olur🙏🏾