Bugün normal muaynem vardı 39+1 nts de 140 cıktı sancı bi parmak acıklık varmiş sonra yatiş yaptılarr nst bağladım 2 saate yakın hafifledi beni servise indirdiler sabah tekrar nst ve perinatoloji bakıcak dendi bende iyi hissettim için cıkıp geldim eve. Sorum şu şimdi benn ne zaman doğururum nts sancı ne kadar olursa doğumu başlatırlar ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum😢 acılık olsun diye ne yapayım lütfen bilenler akıl verin bana