Kahveli babymoomss Gelmezse 1 hafta sonra tekrarla canim ben bu forumda xok okudum gecikmenin 15-16-18 günü ogrenenleri
Nihan_35 babymoomss yalnız sonucun 5 gebelik başlangıcı olabilir 2 gün arayla kan değerine baktırman lazım bence başka Dr a görün derim canım
Emine8 Ne kadar geciktiniz qcaba küçüktür 5 var gebelik yok ama ben gecikince gittim 0 1 cikti negatif 1 hafta sonra tekrar gittim gebelik cikti 21 le ogrend8m en son 528 cikti ama kimyasal gebelikmis 😑 ama insallah gebesinizdir saglikli
babymoomss Emine8 bugün 8. Günüm hayırlısı neyse o olsun inşallah yarın doğurgan dönemim başlıyor bu ay hasta olmadım ama akışına bırakacam artık 🌺
babymoomss Kahveli inşallah ya çok istiyoruz dün o kadar hayal kırıklığına uğradım ki dedim hayırlısı bu demekki Rabbim olmayan herkese versin inşallah 🙏🏻🌸