Dilekkkkkkk 2 haftadır perişanım boğazlarım şiş sesim hiç çıkmıyor öksürmekten içim dışıma çıktı yapmadığım şey kalmadı hergün süt bal,ıhlamur,limonlu su,zencefil limon içiyorum sürekli ayva ve elma yiyorum gargara yapıyorum bide viks sürüyorum yatarken hem gögüsüme hemde sırtıma onun sayesinde ateşimi önledi terleterek rahatlatıyor