Aysegul354 10 günlük olduk ama hep uyuyor. 2 3 saatte bir emiyoruz, gaz sorunumuz da yok kakasinida yapıyor yani hersey yolunda. Ama bu kadar uyumasi normal mi?
Happy_001 Aysegul354 normal ben zorla uyandırıyor dum 2 3 saat uyuyordu acıkınca uyanıyor canım sıkma canını benim kı sımdı uyumuyor kus uykusunda
Sevilay_Demir Aysegul354 uyuması bence gayet iyi hem bebekler çok uyursa daha çabuk gelişip büyürler bunun için sıkıntı yapmayın bence
Slday Aysegul354 sarılığı olmadığından emin olun lütfen 🤲 bizimde öyleydi ama sarılıktanmış meğerse uyuması 🤦♀️
SemaaR Duyduğum kadarıyla ev çok sıcak falan olursa mayışıyorlarmış. Arkadaşım dün doğum yaptı yanına gittiğim zaman direk beni evin ısısı konusunda uyardı. Belli bir derece de olması gerekiyormuş ısı. Tabi ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem 😌
SerraveAnnesii 10,15 gün bebeklerde sarılık olma riski biraz fazla oluyor o yüzden bence 2 saatte bir mutlaka uyandırıp doyurun
Sevilay_Demir Aysegul354 doğrudur ya çoğu kişi telaşlanıyor işte bende pek bilmiyordum ablam doğum yaptıktan sonra ondan öğrendim