sedefyrs1101 Kızlar erkek bebeği olan anneler bebeklerinizi yürüteçe nezaman koydunuz bebeğim 5 buçuk aylık ama erken mi bilemedim çok hevesli adım atıyor ama koysam mı koymasam mı bilemedim 🤗
gurbetcianne97 sedefyrs1101 yürüteç önerilmiyor onun yerine tutup sürükleyebileceği arabalar daha sağlıklı olacaktır. ☺️ Ama sorunuza gelecek olursak 5 ay çok erken gibi sanki.. yürüteçlerin genel başlangıç ayı 8. İle 10. Ay arası çocuğunuzun size gösterdiği sinyallere bağlı. ☺️
Gonul_enes sedefyrs1101 2.bebem erkek vala ne zaman koydum yurutece hatirlamiyorum ki😂 simdi 3.numaram erkek 4 ayi doldurdu onda hatirlarim yeniden sanirsam
Elifgoktug1 sedefyrs1101 6 ayı tam dolunca koydum ama çok binmedi ilk oğlum 8 aylıkken baş aşağı inmeyi kesfetti 9 aylık yurudu bunu da 6 ay dolmadan koymam gibi çünkü çocuğun kendini tutabilmesi lazim. Bide uzun süreli koymayı önermem ufak tefek işlerimi hallederken 20 30 dakika koyuyirdum ben uzun süreli kullanmayı sağlıklı bulmuyorum pek🤷♀️
gurbetcianne97 sedefyrs1101 şimdi koyarsanız bacaklarıyla ayaklarını tam kullanamadığı için ters basma gibi büyük risklere yol açar. Ondan ziyade kendisini pek tutamayacağı için poposu acıyabilir. ☺️ Ne zaman kendisi bi yerlerdem tutunup ayağa kalkmaya ve minik minik adımlar atmaya başlarsa o zaman başlayın derim. ☺️ Yürüteç yerine daha sağlıklı adımlar için de şu tür birşeyi tavsiye ederim ama tabiki karar sizin. ☺️ https://imgyukle.com/i/oIuact
Birdost Bir gün yürüteç kullanmaya da karar verirseniz günlük toplam yarım saat yeterliymis. Fazlası zarar diye biliyorum
Tugcedeniz Merhabalar bir eğitimci olarak YÜRÜTEÇ önermiyorum. Çocuğun ağırlığını tamamen omurgasına yüklemesine sebep oluyorsunuz ayrıca parmak ucu yürümeye teşvik ediyorsunuz onun yerine yürümeye yardımcı aletler var onlardan kullanabilirsiniz. 🙏🏻❤️
BesteKc sedefyrs1101 inşallah benim de oğlum olacak ama bunu araştırdım bazı videolardan kız da olsa erkek de olsa beyinde motor gelişimi için önermiyorlar diye öğrendim. İyice araştırmak laxım tabii. Ben kullanmayı düşünmüyorum zamanla fikrim değişir mi bilmiyorum.