Kızlar 24 haftalık gebeyim 3 gündür süper bir nezle ve öksürükle başım dertte. Doktora gittim Zyrtec adında bir ilaç verdi birse Vicks’in şurubunu suya döküp buharını koklamam gerektiğini söyledi. Ama rahatlatmıyor. Günde 1 er kere Ballı su,ballı ıhlamur tüketiyorum başka tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı acaba?🥺