Ardanyal canım bende de protein kacagi çıktı maalesef Nefroloji ye sevketti daha gidemedim. 24 saatlik idrar da önce 361 çıktı tekrarlatti 411 çıktı ne yapacağımı şaşırdım tansiyon da var alfamet alıyorum günde 5 6 tane. Size ne önerdi Nefroloji ne dedi