Mutlaka yaptır bak ben 1.70 63 kiloyum ve profile uymuyorum normalde çıkmaması lazımdı ama bende şeker çıktı erken doğumdan bebek iriliğine kadar daha çok bebeğe zarar verecek şekilde sonuçlanıyor eğer tespit edilmezse . Doktorum da şaşırdı çıkmasına zaten ispat edilmiş hiç bir zararı da yok .