Sngl_35 Arkadaşlar gebeliğinde ara ara idrarda protein pozitif olan oldumu ve kan gören bide bununla ilgili bi problem yaşadınız mı acaba ?
Deletedmom5545 Sngl_35 benim geçenler de pozitifti 5 i bile geçmemesi lazımdı ama 18 di 2 gün sonra 24 saatlik idrar takibi yaptırdım onda negatif çıktı
Funday35 Deletedmom5545 Bu protein kaçağı olunca ne gibi belirtiler oluyor acaba bir bilgim yokta bilmekte fayda olduğu için sorayım dedim
aysenurtc Sngl_35 idrarda. Protein pozitif olması gebelikte enfeksiyonlarda da görülebiliyor ama ileri gebelik haftalarında +2/ +3 pozitif gibi yüksek değer çıktıysa Preeklampsi den şüphelenir doktorlar… öyle bir durum varsa tahlilinizi mutlaka bir KD doktoruna gösterin derim
Sngl_35 aysenurtc 27 haftalık gebeyim ++ bugün yapmıştım tahlili doktora göstericem ama tansiyonum normal odemimde yok hiç çok şükür inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🤲
Srfe_01 Benımde protein gözükmüştü enfeksiyon dan çıktı sonra kayboldu inş sizinkide oyledır protein kaçağı yüksek tansıyon ve şişlik ödem oluyorsa takıp edıyolar kaçağında mıktarı önemli ama ayrıca tuzlu bısey yeme
Sngl_35 Srfe_01 27 haftalığına şuan ama bencede görüldü daha sonra negatif olmuştu simdi yine ++ olarak çıktı
Srfe_01 Sngl_35 tansıyon takıp edıyolar kaçak varsa tansıyonun yükselmesını istemıyorlar sende takıp et bı arkadasım olmuştu günde ⅔ kez tansıyon ölçüyordu sende önlem amaçlı ölç yaz not al bı kağıda
Sngl_35 Funday35 onun bi belirtisi yok sadece idrar tahlilinde anlayabilirsiniz başka türlü anlamak imkansız diye biliyorum
Srfe_01 Funday35 20/24 haftadan sonra kaçakla bırlıkte tansıyon sorunun varsa sıkıntılı zaten benımde almadı Bızım ıcın 2/0/24 haftalardan sonra sıkıntı demıstı tansıyon sorununuz yoksa demek gerek duymadı bazen enfeksiyona bağlıda olabılıyor
Sngl_35 Funday35 Funday35 Neden almadığını anlamadım normalde düzenli bi şekilde alması gerekir idrar ve kan
Funday35 Srfe_01 Herhangi bir sorunum yok tansiyonla ilgili teşekkür ederim açıklamanız için çok sağolun
Funday35 Sngl_35 Almıyor bende anlamıyorum daha önceki gebeliklerimde enfeksiyonum hep vardı hem yeşil akıntı hemde idrarda doktorum da biliyor ama yinede belli bir şikayetim olmadıkça almıyor 😒