Mavisinannesi2 Kızlar Almira ismi kötü mü ya ben Almira istiyorum kızımın adını ama etraftan hep bence başka bul dendiği zaman eşimin dediği isime yöneliyorum oda Duru sizce hangi isim güzel Almira çok mu kötü anlamadım😣
Rmys09 Mavisinannesi2 bende mira koyacağım🌸 bana da baska isim bul vs dediler bende ben çok beğeniyorum dedim sonuçta biz koyacağız ismi onlara neeeee Duru da güzelmiş ama🌸
Mavisinannesi2 limonluanne yani öyle diyorum ama etrafta isime garip bakınca içimdrn gelmiyor koymak ama bana hoş güzel havalı geliyor isim😒
Mavisinannesi2 Gzmmmmmm11 öyle mi diyorsunuz ama almilada sanki çocuk isimi söyleyemiyorda r olmuş l almila diyor gibi değilmi sizce bide almila ismimi çok yaygın almira biraz daha az diye düşünmüştüm🤔
Mavisinannesi2 Rmys09 en doğrusunu yapmışsınız içinize sinem önemli ve mira ismide çok hoş sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz❤️
_negolen_ Mavisinannesi2 benim kızımın adı duru, 2.kızıma da burçe yada doğa düşünüyorum almira da güzel bence bu karar anne ve babanın olmalı
Mavisinannesi2 _negolen_ baba Duru istiyor ben Almira ama babası benim düşünceme önem veriyor baba duru diyince ikilemde kaldım Almira daha havalı isim gibi geliyor bana tek banamı öyle geliyor acaba🤭
poyrazinannesi1 Almira Duru koyun, ikisi de çok güzel. ☺️ Asla garip bir isim değil bence. Siz içinize sineni yapın.
Mervepera Mavisinannesi2 2 3 harfin sorunu olmaz bence ben olsam yine koyardım ama siz bilirsiniz tabi Sonucu da ne eşiniz kırılmış olacak ne siz
Naazli Mavisinannesi2 bence çok güzel bir isim. Eğer içinize sindiyse kimsenin lafını dinlemeyin. Bende Allah kısmet ederse Piraye koyucam kızımın ismini. Herhangi biri şu isimde çok güzel dediği zaman evet oda güzel ama ben Piraye koyucam diyip geçiyorum. Önemli olan sizin ne istediğiniz boşverin etrafı. Etraf hep konuşur 😂