Yasemiinny Fatmnur banada doktorum 13.üncü haftada %70 erkeğe benziyor ama kızlarda da böyle çıkıntı olabiliyor bayramdan sonra gel bakalım demişti. bu sene erkek senesi gibi :) bayramdan sonra 18 haftalık olacağım bakalım bu sefer kesinleşecek mi :)
Sedahoca Tabi ki var .Ben 15 haftalığım hep erkek dediler en son kıza da benziyor dediler 😩 öğrenemedik gitti