Kızlar 38+4 günlüğüz bugün kontrole gittik bebegin başı kanala yerleşmiş ntsde sancım çıktı ama acilmam 1cm 4 gün önce nişanım geldi alt kontrol ederlerken ama sonrasında ne kan ne leke hiç birsey gelmedi çok hareket edemiyorum doğumun hızlanması için ne yapmalıyım kizlar