Arensmom Kızlar doğuma az kaldı . Doğuma gitmeden önce temizliğinizi nasıl yaptınız? Ağda mı yoksa farklı bir yöntem mi 😢
yasemiinorhn Arensmom 37. Haftadayım her an gelebilir doğumum ve ben jiletle aldım dün en son ne olacağı da belli değil eğer çok yakın değilse doğumun ağdaya git ben erken doğum riski olduğu için ağdaya gidemedim
Ozlem2206 Arensmom ben özel bölge hariç ağdaya gidiyorum enfeksiyon riskinden dolayı özel bölgemi jiletle hallediyorum doğum zamanıda aynısını yapıcam
Deletedmom623737 Arensmom Bende doguma gitmeden önce agdaya gitmek istiyorum ama onu da nasıl denk getireceğim bilmiyorum normal dogum olursa sonuçta birden gideceğim hasteneye üff bunun stresini bile yapıyorm
Arensmom yasemiinorhn valla ağda da ürkütüyor beni :) zaten sağa sola zor dönüyoruz son dönemlerde . Geneli jilet herhalde
yasemiinorhn Arensmom jiletle Bi süre sonra çok büyük sıkıntı oluyor maalesef kontrolüm 4 güne düştü mesela 4 günde çok fazla çıkmıyor tekrar alırken ben zorlanıyorum şahsen ama tabi siz bilirsiniz
Elifinannesi_ Bekarken lazere gittiğim için önceleri hiç çıkmıyordu , şimdi çok az çıkıyor onuda ağdayla 2 dkda alıyorum 🤭🙈
Hhfff Elifinannesi_ Bende bekarken lazerle halletmiştim hamilelikte çıkmaya başladı birtek bende oldu sanıyordum
Arensmom Gebelikten önce lazere başladım planlı bir gebelik değildi . Dedim ileride hamilelik olursa rahat ederim . Lazere 2 hafta gittim sonra hamile olduğumu öğrendim :) Bırakmak zorunda kaldım . Gelen yorumlara göre karar vereceğim ağda mı jilet mi :)