Busakkk Bende 28 haftadayim aynen tarif ettiğiniz gibi yemeği fazla kaçırmışım şişliklik ve gaz oluşmuş gibi çıplak bakınca. Asla kıyafetle anlaşılmaz dışardan hamile olduğum. Son 2,5-3 ay. İllaki çıkacaktır. Ama ne kadar geç çıksa o kadar iyi. Böyle iyiyim. Rahatça eğilip kalkabiliyorum ayakkabimi çorabımi giyebiliyorum, hareketlerimizin kisitlanmamis olması ve ne kadar geç kisitlanacak olması o kadar güzel. Bebek içerde sağlıkla büyüsün, haftasıyla uyumlu olsun yeter😊