Kızlar iyi akşamlar. Birşey soracağım sizlere.
Bir anne örneğin ilk oğlu olduysa onda yaşadığı belirtileri bulantı ağrı vs. İkinci gebeliği kız ise farklı şeyler yaşıyormuş. Doğruluk payı var mı sizce ? Tabi ki herkese göre farklılık gösterir kız oğlan ama hem kızı hem oğlu taşıyan bir anne de ikisinin aynı olmadığını duydum.