Neshaakin kız bana da ikili testte hareket etsin diye vurdu doktor bana vurduğunda o an acıdı dedim acıyor diye o da korkma bu kadarcık vurmadan bebeğe bişey olmaz bak oynuyor dedi uzun uzun durdurdu ki gör de rahat ol diye saolsun şimdi 18 haftadayım adet sancısı gibi sancı çekiyorum doktor normal diyor büyüyormuş korkma ama yine de istersen doktorunu bi ara sor o içini rahatlatacak tek kişi şuan