Kızlar sola yatınca bebek hareket ediyor vuruyo acaba rahatsız mı oluyor. Sırt üstü yatsam sertleşiyor zaten yasak. Bu arada 24 haftalığız genelde sola yatmaya çalışıyorum bu sefer de kıvıl kıvıl sürekli hareket ediyor eşim de bana kızıyor rahatsız oluyo düz yat diye 😓