Ipekkarakus0 arzubusra yarın bende 14 hafta olucam insallah gerçekten cok bel ağrım oluyor ara ara regl olacak gibi galiba çoğu kişide var
Diloss_14 17 haftalığım adetimdeki gibi bel ağrım var doktora sordum bugün enfeksiyon yanma kaşıntı vs yoksa rahim büyüdüğünden ağrıyor dedi ara ara vuruyor zaten maalesef cekicez
arzubusra Diloss_14 Teşekkür ederim canım bende de çok fena oldu uzanıyorum hep korktum biraz umarım bir an önce geçer bu agrılarımız
Hifaberra Zarifhnm1 farklılık gösteriri derler ya benim de kızlar da hiç ağrımadı 😊 büyükler der ya bel ağrısı oğlan diye o geldi aklıma
arzubusra Ipekkarakus0 bende de öyle oluyor canım şuan uyuyamıyorum burun kanamam oluyor tedirgin oluyorum bazen 😞
Ipekkarakus0 arzubusra hiç strese girme canım benim doktorum normal olacak demişti ağrın ama burun kanamasını bilmiyorum onu normal karsılıyorlar diye duydum tedirgin oluyorsan bi doktora git istersen
arzubusra Ipekkarakus0 Doktorum ban a da normal demişti canım ama bende ilk hamilelik tedirgin oluyorum bazen kaygı yaşıyorum geçen hafta gittiğimde progestan diye bi hap vermişti kasık agrım falan olmuştu
NeseA Bende 15+1 haftalık benimde özellikle yürüdüğüm zaman belim kırılacak gibi oluyor ağrısı kalçalarıma vuruyor dinlenince geçiyor benimde arada burun kanaması oluyor doktor normal dedi:)
Ipekkarakus0 arzubusra haklısın valla bende aynıyım herşeyde bir panik oluyorum annelik böyle birşey demekki 🤷♀️🥰
Gmzcrkc Bende 22. Haftadayım erkek bebeğim🤗acayip bel ağrım oluyor ayakta cok durunca yorulunca daha fazla ağrı oluyor.